lok's report

星期五, 8月 10, 2007

昂坪360??



呢排係大嶼山工作,即大佛附近.......荒山野嶺,冇啖好食....
食午飯都要開車去,煩死人.......
一係去大澳食下d地道野(下次講下有咩好食),一係上寶蓮寺既昂坪360食.有日同d工人去食飯,問我想去邊食,
咁我又唔熟路只想食得舒服d,因為超熱..........想涼下冷氣!!
咁5個人就上昂坪360wo......咁我問佢地,纜車停左,仲有得野食咩??
佢地講有!!!去睇下囉,咁就上左去了.
原來,仲有一些shop係仲有開門做生意,有賣禮品既,食野既,7仔都仲有開,仲有鬼妹穿迷你xxxx.......
咁去食飯la!!好舒服,因為有冷氣!!!! :) 仲有鬼妹同靚女睇(遲下影比你地睇)
結帳時經理講可以出去換飛,我即時諗換咩q野飛呀.....纜車都停左la,仲有得換?!
原來可以換大嶼山巴士返東涌既車飛.......嚇得我呀!!
洗費$50可以換一張,都幾好呀,因為我日日返工d車費真係好金........一程巴士上寶記要成$16
可以save一程,多好啊.....

0 Comments:

發佈留言

<< Home