lok's report

星期六, 9月 09, 2006

巨星隕落

再見AE110~~.................
由一架全原裝既家庭房車,經過改裝,加野拆野,到時至以今.不竟佢都陪左我成6個年頭,佢已經有左d野係舊左, 例如車殼d油,已比我日日行高速公路時比石仔打到唔似貓唔似狗,再加上好耐冇同佢打臘..........佢既表面已經好殘.
如果真係要再長揸多一排既話(我真係有咁諗過,亦同朋友講過)............心諗要比錢令佢再度回復美麗既光彩好,定係換過一架好呢......真係要出錢為佢老人家做番保養都唔平,噴油, 修理, 更換已損耗既零件等等....
好多人問我你攪左咁多野,冇唔捨得咩?? 你問我,我一定答你有唔捨得!!仲好唔捨得tim!! 如果比我再改既部份....又唔係好想攪佢( 抬機器, 打滑生死氣).......因為1500cc既車改到咁已經好好玩了, 唔想再攪......
就係月中至月尾期間.......係我無意中上左講2手車既網,比我發現左一架靚仔而又找左好耐車.....

2 Comments:

  • 可以用ae110軚環補錢交換你原裝ae111軚???

    By Anonymous 匿名, at 12:31 上午  

  • SORRY.....110已hold sold...
    u can go 文興 or wait 2手market to find it!!

    By Blogger taro, at 4:27 下午  

發佈留言

<< Home