lok's report

星期一, 8月 21, 2006

分飛燕.....
無意中,經朋友既介紹下,買到一條FGK中至尾既燕尾喉......但當時諗究竟裝好定唔裝好呢.....又怕唔夠力推佢,但又好鬼死靚,一諗自己條tom's頭中尾,段段有既時候就唔係好想換左佢.....但tom's佢既喉聲我真係唔鐘意十足十一個實力派歌手既樣貌咁.....都係試做下偶像派吧....
一去到工場,天氣超熱,師傅已做到汗流浹背....都仲未到我...只好等......我仲熱..因為係出面等....:(
其實我有諗....我已用緊一條4-2-1既鋼蕉(咩鋼蕉?遲下再講),20嘩佬既4AGE吹化再加上一個中鼓.......會唔會都係唔夠力呢?咁我諗我想型仔同靚仔.....不如.......試下假掩左一邊既排氣等佢既排氣量唔好咁大先...仲起碼可以保留5A 機器頭段既威力.....如果玩尾段既朋友,更係全開la....
裝既時候好留心師傅既工作,一路同佢講想點樣點樣,佢又一路講解!!!我既目的係想佢明白我既要求,唔好番手!! 我比左一對原裝吊碼比佢裝左右既尾鼓,佢都知呢兩個碼既緊要性.一對原裝碼係不可缺少,因為ae110 天生係單春(鼓)人,只係我(地)同佢加工ja....好多朋友都有裝或裝過燕子喉(又真係好靚仔既), 好多朋友佢既完成樣有d走位,通常兩邊鼓既高低問題多,唉..... 咁如果你想裝燕子尾點攪? 師傅就一定因條喉既長度和尾鼓既鈎再係你車身燒一個吊碼比你用作掛個尾鼓!! 咁就好大機會手功唔到家既師傅攪到個尾鼓高低不一啦!! 如果用左原裝吊碼, 佢既高度,左右平衡,係一置既,(即更位)所以走位機會係零!!明白嗎?( 其實仲有一個方法可以不用焊死吊碼既,遲下再講, 留意我個blog) !!
裝好左後,師傅佢自己立即上車試..........哈....佢話一個字~~正
佢講聲好實,racing feel wo~~嘻嘻


到我自己有時間睇下感覺真係好靚仔呀......個樣當堂惡晒,嘻嘻..........好有暴走feel.....好多朋友問我邊到找咁好既野...哈哈...唔打得都睇得!!!好正!!想裝既朋友留意先頭講既野la...

遲下會同大家講下我究竟用左一條咩死氣蕉.....請留意下我既blog update 啦!!!

前線死氣喉
地址:大棠路

電話: 24752011華哥

如想假日找佢攪攪條死條喉..要問問佢!!!

5 Comments:

  • ae110更換死氣蕉後會否失去5A機器特性和大食左?原裝O2 sensor雖改位?thx...

    By Anonymous 匿名, at 10:52 下午  

  • 請問尾底Bar在那裡買多少$??thx

    By Anonymous 匿名, at 10:54 下午  

  • ae110更換死氣蕉後會否失去5A機器特性和大食左?原裝O2 sensor雖改位?


    回應: 留意 blog update

    By Blogger taro, at 11:34 下午  

  • 請問尾底Bar在那裡買多少$

    回應: 唔記得了.....6年前買的,土砲野都ok!!

    By Blogger taro, at 11:35 下午  

  • ae110更換死氣蕉後會否失去5A機器特性?

    回應: 其實5a既特性係冇失去....只係佢既上升轉數再快左.....

    By Blogger taro, at 2:26 下午  

發佈留言

<< Home