lok's report

星期六, 6月 23, 2007

加冰?









好耐冇寫過blog了......心想今次有野可以寫了!!!!!!! 架AE111番黎已經TRD3點式頂bar,感覺上已覺佢好好用又美觀.其實有次個朋友介紹左一款佢用緊既頂bar比我識時, 當時真係打左個突~嘩,個color好吸引.......仲有樣野底死....就係有brake頂附加一起!!! 當時已比佢深深記左係腦海中......... 有日鼓起勇氣問下有冇貨同咩價錢.....點知得出黎既結果係...............................有!!!!但我冇去買.....(唔知點解)%@*%%*@ 過左成年,比佢成日攪住我要我記得(開頭蓋時成日形住佢叫緊我)好驚呀~........ 得la得la,我知la......帶你回家la.....唔好再嘈~ 咁托一些朋友問下..........................點知話冇貨......一係超貴wo............玩咩.....唔好玩我la........佢話冇玩你!!! 咁我只好唉一聲放棄...... 但過幾日有次同一個AE110既朋友去睇野時...我多口問左佢一句,有冇'加冰'頂bar??點知佢講 '有'!!!! 真係比佢吹到啤一聲,個價錢仲唔係貴果隻(係全新,不是二手貨)!!! 我即比錢,一手交錢一手交貨!!! 好開心咁走去回去急急地裝左佢la...... brake頂係可以調教深淺,只需調到適當既位置就可以了! 比brake時穩定些係因為主要唔比佢有虛位,而可令你brake穩定些,從而加高左brake既功效!! 裝好後,可以感覺到引擎倉既空間加大左,又係一個幾好既feeling!!

0 Comments:

發佈留言

<< Home