lok's report

星期一, 10月 23, 2006

排死氣......
架車返左黎揸左一排, 又有d心郁郁想攪攪新意思.....都係果d指定動作--換蕉中尾....
係我諗緊換咩上去架車果時,其實心中已有理想既材料....佢唔同AE110 咁方間咁少零件可以裝到上去, 以前AE110只有土砲既死氣蕉可以裝上, 可以話係唯一既選擇!!!但係如果係20v既AE111呢就有好多零件shop都有你想要既野,因為日本仔出左好多零件比AE111用, 咁我地就多左好多好野la......
講番心目中係想要FGK既蕉中尾.......貪佢夠專科....但真真正正找條FGK既蕉又真係好貴, 2手有時都要3千幾....心中不是味兒,咁我只可以找第2個目標HKS啦......
HKS蕉2手平均價都係平過FGK好多, 就咁比我買左啦.....哈哈
用咩中至尾? 更係FGK啦......佢又唔係好貴,因為都係2手....最緊要佢既聲浪唔大.....唔洗行出街好像巡遊咁,要成街人都要望住你, 收視率一流......哈哈,仲可能 有d正義既朋友請你返去佢既寫字樓一起研究下啊....哈哈
講住咁多先la.......

4 Comments:

  • 請問過減速壆中喉會否high底?
    你坐駕是用什麼避震,由於for ae110可用避震不多可以介紹下(小弟用過 TRD,KYB)
    TRD-覺得效跳,外觀差"頭高尾底&尾避震唔夠硬"
    KYB-外觀OK,但唔夠硬炎飛唔起......
    如找絞牙避震可選擇又不多.........thx

    By Anonymous 匿名, at 12:24 上午  

  • 回應:
    要兩者都好, 係110呢講係好難.....
    如果真係要取得平衡,用可以飛下又唔好咁辛苦, 我提議用tein GP(我之前用左佢成5個年頭), 佢係幾舒服同幾好用但.......佢要配合蝦鬚先可以發揮出佢應有既野.....即舒服+冇咁則...
    如果用 trd 絞牙都係一個唔錯既選擇不過就好貴....有d唔值
    我只係用緊trd綠芯套裝野...如果坐爆人過減速壆中喉都有機會high底.....:(
    不過如果換用16吋可能有d幫助...hehe

    By Blogger taro, at 1:13 上午  

  • 小弟只係偶爾飛下,TRD(綠芯)好D or tein GP好D(未用過),價$方面多少?

    By Anonymous 匿名, at 9:30 下午  

  • 各方便講.....綠芯好d既....
    tein gp已冇出了....

    By Blogger taro, at 12:35 下午  

發佈留言

<< Home